450,00 NOK

Ebok: HIGH FIVE - Engasjement for reell kundeorientering

Sikre deg tilgangen til funn fra undersøkelsen og inspirasjon til ditt videre arbeid: 

  • 60 sider med inspirasjon om hva som kjennetegner de som lykkes og hva andre opplever av hindringer
  • 3 casebeskriver som støtter opp under funnene fra tre av de som gjør det best
  • 10 eksempel på virkemiddel som andre har hatt suksess med

Dette er en en-bruker tilgang til boken. Hvis du ønsker muligheten til å dele dette med teamet eller hele organisasjonen, ta kontakt for alternative lisenser. 

Benytt deg av vårt supertilbud nå sikre deg inspirasjon til høstens arbeid.  Før kr 1950,- nå kan du få eboken for kun for kr 450,- . (ingen rabattkode nødvendig)

 

Hva folk sier

E-boken 'HIGH FIVE - Engasjement for Reell Kundeorientering' av Jannecke Drangert-Hveding er en verdifull ressurs for alle som ønsker å lykkes med kundeorientering. Med et mangfold av eksempler fra norske bedrifter, gir e-boken innsikt og inspirasjon til en bred målgruppe. Gjennom grundig research av organiserings strukturer, employee experience og mobilisering, tilbyr e-boken praktiske tips og beste praksis for suksess. Uansett bransje eller organisasjon, er 'HIGH FIVE - Engasjement for Reell Kundeorientering' en uvurderlig ressurs for å ta kundeorientering til neste nivå. Jeg anbefaler denne e-boken på det sterkeste.

Joanna Carr, CX-konsulent Allegro kommunikasjon AS og Co-host på CX_Podden

Boken er svært inspirerende med en stødig struktur for suksess og metode ispedd kundehistorier fra virkeligheten. Her er det «mat» og innspill til å sette opp workshops og foredrag for ledere som ønsker å engasjere. Det er både teoretisk og praktisk forklart i tillegg til at man forstår hvorfor det er viktig. For å si det rett ut; dette er en BIBEL for å forstå hva og hvorfor i tillegg til hvordan. Jeg kommer til å sette mitt navn i permen på denne boken for å sikre at jeg aldri mister den, og den kommer til å bli bladd og notert i – i årene som kommer. Det som gjør den så «udødelig» er at opplevelse og følelser tar lengre tid å endre på hos mennesker enn metodikk og systemstøtte, dette gjelder i hundrevis av år fremover .

Trine Lise Ness Grimstad, Senior rådgiver Kundeopplevelse Waken

Har nå fått lest ordentlig godt igjennom rapporten som jeg synes ble knallbra; tydelig, konkret, håndfast og tilgjengelig! Utrolig bra 😊

Kim Wikan Barth, Direktør Nyskaping og vekst, Gjensidige