F√• tilgang til h√łydepunktene¬†fra unders√łkelsen

Den rykende ferske rapporten¬†ble f√łrste gang presentert p√•¬†Kundeopplevelsesdagen den 8. februar¬†2024 og ble omtalt blant annet i¬†Kampanje¬†i etterkant.¬†

Vi i Customer C og Forsta,¬†st√•r¬†sammen bak denne unders√łkelsen om Status i Kundeopplevelsen i 2024. Vi er opptatt av at s√• mange som mulig skal f√• glede av resultatene fra denne rapporten.¬†


N√• kan du derfor f√• tilsendt h√łydepunktene fra unders√łkelsen.¬†Legg inn dine kontaktdetaljer slik at vi kan sende deg¬†presentasjonen.

Registrer din interesse her

-Få tilgang til viktige funn du kan ta med og diskutere i din ledergruppe!

Ved å sende inn dette skjema, godtar du å motta informasjon fra oss. Vi er opptatt av personvern. Se vårt personvernreglement for nærmere informasjon