49000 eks mva

Coaching - CX og Reell kundeorientering (Customer Centricity)

Skal man lykkes med å konkurrere på kundeopplevelse har du som skal drive arbeidet frem i egen virksomhet en helt avgjørende rolle. Nå kan du få hjelp og støtte for å lykkes. 

Customer C tilbyr en coachingpakke som inkluderer en oppstartssamtale og totalt 10 møtepunkter hvor målet er å bidra med sparring, tips og råd for at du skal lykkes.

Hva får du: 

  • Strukturert gjennomgang av viktige tema i arbeidet med faglig inspirasjon og praktiske eksempel
  • Et utenfra-og inn blikk på arbeidet dere gjør i dag
  • Konkrete innspill og råd om hvordan løfte arbeidet videre

Tilbudet er beregnet for ledere og ansvarlige for arbeidet med kundeopplevelse internt i egen organisasjon og for bruk i egen virksomhet. 

Opplegget følger en fast rytme og gjennomføres innenfor en 100 dagers periode. Evt tilpasninger av tema / fokus avtales ifm oppstartsamtale. Møtepunktene er digitale. Oppstartsmøte kan gjerne være fysisk i Oslo. 

Begrenset kapasitet og antall tilgjengelige plasser.  På forespørsel er det mulig å motta faktura. 

Ta kontakt med Jannecke hvis du har spørsmål på +47 938 53 200. 

Vil du lese mer om Customer C og Jannecke Drangert-Hveding trykk her

Betaling pr faktura.