Skal man lykkes med å konkurrere på kundeopplevelse har du som skal drive arbeidet frem i egen virksomhet en helt avgjørende rolle. Nå kan du få hjelp og støtte for å lykkes.
Customer C tilbyr en coachingpakke som inkluderer en oppstartssamtale og totalt 10 møtepunkter hvor målet er å bidra med sparring, tips og råd for at du skal lykkes.
Hva får du:
- Strukturert gjennomgang av viktige tema i arbeidet med faglig inspirasjon og praktiske eksempel
- Et utenfra-og inn blikk på arbeidet dere gjør i dag
- Konkrete innspill og råd om hvordan løfte arbeidet videre
Tilbudet er beregnet for ledere og ansvarlige for arbeidet med kundeopplevelse internt i egen organisasjon og for bruk i egen virksomhet.
Opplegget følger en fast rytme og gjennomføres innenfor en 100 dagers periode. Evt tilpasninger av tema / fokus avtales ifm oppstartsamtale. Møtepunktene er digitale. Oppstartsmøte kan gjerne være fysisk i Oslo.
Begrenset kapasitet og antall tilgjengelige plasser. På forespørsel er det mulig å motta faktura.
Ta kontakt med Jannecke hvis du har spørsmål på +47 938 53 200.
Vil du lese mer om Customer C og Jannecke Drangert-Hveding trykk her.
Betaling pr faktura.