Customer C ble startet for å være en kilde til inspirasjon og læring, rådgivning og støtte - hele tiden med kunden i siktet.   

Tilnærmingen bygger på lang erfaring fra ledelse og rådgivning innen strategi, innovasjon og kundeopplevelse – alltid med et hjerte for kunden / brukeren / pasienten / gjesten. 

Bak selskapet står Jannecke Drangert-Hveding. Gjennom å lede viktig strategi- og endringsarbeid i komplekse organisasjoner, kan hun mye om hva som skal til for å endre adferd og skape gevinster. Hør hva hun brenner for og hvorfor hun startet Customer C: 

 

Customer C vil støtte lederhelter og andre som vil bygge neste nivå av kundeorienterte organisasjoner  og skape fremtidsrettede kundereiser og nye tilbud som løser kundebehov på nye måter.

Customer C ønsker å være en litt anderledes partner for de modige ildsjelene. Personer som vil gå foran. Gjennom en aktiv rolle i nettverk i inn- og utland rundt «Customer Experience» og «Customer Centric Transformation» har vi fått bekreftet at mye er mulig å få til – men også at det er mange som kjemper alene. -Dette må vi gjøre noe med.  

Customer C er opptatt av menneskene som utgjør en forskjell selv når teknologien åpner for helt nye muligheter. Vi er opptatt av at ting blir praktisk og gjennomførbart. Og vi brenner for å skape verdi. 

Customer C har et nettverk av dyktige mennesker og samarbeidspartnere å spille på – som alle representerer spennende fagområder og deler samme verdier

-Vi diskuterer gjerne hvordan vi kan være en partner for deg.

Om Jannecke Drangert-Hveding 

Jannecke tok sin første sertifisering innen Customer Experience for over 15 år siden og startet det første rådgivningsmiljø innen kundeopplevelse i Skandinavia i 2010.

Hun har erfaring blant annet som forretningsutvikler, rådgiver, fasilitator og styremedlem - hele tiden med et tydelig kundefokus. Hun har jobbet for alt fra hotell og reiseliv, telekom og bank, energi, retail, internasjonale techselskap, strømmetjenester, profesjonelle tjenester og startups. Innen det offentlige har hun blant annet jobbet for Avinor og Statens pensjonskasse. 

Hun har solid ledererfaring, blant annet som leder for strategi og transformasjon i Sykehuspartner. Hun har derfor god kjennskap til hva som skal til for å lykkes som leder og endringsagent i store komplekse virksomheter så vel som små, smidige startups.