Foredrag og workshop for ekstra driv og engasjement for reell kundeorientering! 

Customer centricity Maturity Assessment - Status og modenhet i kundeorienteringen

Bestill inspirasjonsforedrag

Vi tilbyr inspirasjonsforedrag og workshops for å sette scenen og hjelpe til å komme i gang med videre arbeid. Målgruppen kan være alt fra ledergrupper til alle ansatte. 

Ønsker du å løfte arbeidet med kundeorientering i egen virksomhet, må du ha med deg ledergruppen og nøkkelressurser. Budskapet tilpasses bransje og utgangspunkt. 

Eksempel på foredrag / tema som Jannecke kan dekke er: 

* HIGH FIVE - Engasjemet for reell kundeorientering


* Kundeorientering i kundens tidsalder

* Customer Experience (CX) for ledere 

* Samspill kundeopplevelse og medarbeideropplevelse

* Kundedrevet innovasjon

* Kundeservice  - fra kostnadsdriver til nav for verdiskapning

For mindre grupper anbefaler vi å kombinere foredrag med diskusjoner og workshop - for å sikre maksimalt utbytte. 

 

Ta kontakt for å diskutere

Bruk ekstern møteleder for viktige workshop og i strategiprosesser

 

Å sikre gode prosesser og god møteledelse er avgjørende for å sikre eierskap til beslutninger og tilrettelegge for endring. 

Jannecke Drangert-Hveding har solid erfaring med å fasilitere strategiprosesser, tjenesteutviklingsløp og transformasjonsarbeid. Hun vet hva som skal til for å designe og tilrettelegge gode prosesser og har lang erfaring med å lede workshoper og møter og sikre gode oppfølging i etterkant for å langsiktige resultater og verdi. Antall deltakere kan være alt fra en ledergruppe til ledersamlinger med flere hundre deltakere. 

Eksempel på tilbakemeldinger: 

"Jannecke er meget dyktig til å fasilitere strategiske prosesser med kundens behov i sentrum. Hun utfordrer og støtter, og gjennomfører effektive prosesser som motiverer og forplikter deltakerne til resultatene."
Gro Jære, tidligere Adm.Dir i Sykehuspartner, nå Direktør Forsvarsmateriell (kunde og leder). 

"Jannecke er er engasjerende prosessleder og fasilitator med en unik evne til å koble sammen strategisk retning med praktiske eksempler og tydelige veivalg. Det hjelper oss å samles om gode beslutninger og gjør veien til handling kortere."

"Kreativ og ydmyk i tilrettelegging - tydelig og engasjerende i gjennomføring!"

 

Ta kontakt for å diskutere