Opptak av webinar i regi av NCXN


Den 5. mars gjennomførte NCXN et webinar hvor Jørgen Schüren fra Forsta og Jannecke Drangert-Hveding fra Customer C delte resultatene fra undersøkelsen og viktige refleksjoner rundt Status for Kundeorientering i Norge 2024.   

Under kan du se opptaket av webinaret.

 

Noen av de viktigste funnene fra undersøkelsen er:

  • Fremdeles lav modenhet knyttet arbeidet med reell kundeorientering. Kun 14% vurderes til å ha høy modenhet
  • Ledere vurderer egen virksomhets innsats som bedre enn det fagressurser gjør
  • Egenvurdering hva gjelder å måle og følge opp kundeopplevelsen er relativt høy, men kun 36% av respondentene lykkes med å dokumentere effektene som skapes

Webinaret fikk god respons og i tillegg til å presentere resultaten, fikk vi gode refleksjoner rundt status, eksempler på selskap som lykkes og konkrete råd vi kunne ta med hjem.  Tema som ble diskutert var:

  • Hvilke faktorer som påvirker om du er en moden virksomhet
  • Noen av forskjellene som skiller store og små virksomheter i dette arbeidet og forskjeller mellom bransjer
  • Diskusjoner rundt hva som skal til for å øke modenheten i egen organisasjon og hva som hindrer organisasjoner med å lykkes med å sikre reell kundeorientering

Tusen takk til Maren Sofie for flott losing gjennom arrangementet og alle deltakernes engasjement, gode kommentarer og flotte tilbakemeldinger i etterkant.

 

Ønsker du tilgang til hovedfunnene i undersøkelsen, kan du få dette tilsendt ved å melde interesse gjennom denne lenken.