Takk for at du deltok!
Resultatene blir presentert først på Kundeopplevelsesdagen
den 8. februar 2024 i Oslo.

Få tilgang til høyde-punktene fra undersøkelsen
Vi i Customer C og Forsta, står sammen bak denne undersøkelsen om Status i Kundeopplevelsen i 2024. Vi er opptatt av at så mange som mulig skal få glede av resultatene fra denne rapporten.
Den rykende ferske rapporten vil første gang blir presentert på Kundeopplevelsesdagen den 8. februar.
Rett etter dette vil de som ber om det, få tilsendt kopi av rapporten. Legg inn dine kontaktdetaler og vi kan sende deg høydepunktene på epost.
Vil vil også invitere på webinar hvor undersøkelsen blir gjennomgått mer i detalj.
Vi vil også kunne tilby individuelle gjennomganger for Ledergrupper, CX-team eller andre som ønsker å forstå bedre implikasjonene av resultatene for egen virksomhet og ønsker inspirasjon inn til videre arbeid. De 10 første som henvender seg for en slik gjennomgang kan få dette helt gratis.
Registrer din interesse og skriv hva du er mest interessert i, tilgang rapporten, frokostseminar og / eller individuell gjennomgang.
Registrer din interesse her
Legg igjen dine detaljer her og kommenter gjerne hva du er interessert i.
Ved å sende inn dette skjema, godtar du å motta informasjon fra oss. Vi er opptatt av personvern. Se vårt personvernreglement for nærmere informasjon.