Kurs og opplæring innen CX og reell kundeorientering   

Customer centricity Maturity Assessment - Status og modenhet i kundeorienteringen
For information in English click here

Boost deres intern kompetanse!

Selv med de beste intensjoner og et brennende ønske om å skape verdi for kundene, trenger teamet ditt de rette kompetansene for å navigere det komplekse landskapet av kundeopplevelser.

Uten en felles forståelse og rett verktøy kan forvirring og misforståelser raskt oppstå.  Dette svekker kundetilfredshet og tillit. Derfor er det avgjørende å investere i utvikling av både kompetanse og kultur for kundeorientering.

Dine frontlinjemedarbeiderne er organisasjonens ansikt utad og spiller en nøkkelrolle i å levere på løftet om gode kundeopplevelser. De må være trygge i å kommunisere tydelig, lytte aktivt og møte kundene med empati. Å gi dem verktøyene til å forstå kundens behov, håndtere utfordringer og bygge relasjoner er en investering som gir målbare resultater – både for kundene og for forretning.

Gjennom vårt partnerskap med CXM Academy,
tilbyr vi fleksible treningsprogram
som kan tas online, som fysisk samling eller i kombinasjon


Det grunnleggende programmet, CXM Foundations, tilbys både på norsk og engelsk, noe som gjør det tilgjengelig for hele organisasjonen. 

CXM Professional er et avansert kursprogram designet for ledere og spesialister som ønsker å styrke sin kompetanse og rolle innen kundeopplevelsesledelse. Programmet bygger på en kombinasjon av strategiske perspektiver og praktiske ferdigheter, og er ideelt for dem som allerede har erfaring innen feltet, men som ønsker å ta sitt arbeid til et nytt nivå.

Programmene er designet for både fleksibilitet og effekt. Onlinekursene består av nettbaserte moduler, og er utviklet av pedagogiske designere, eksperter på voksenopplæring og erfarne CX-spesialister, noe som sikrer en engasjerende og effektiv læringsopplevelse.

Du kan velge en hel-digital løsning, eller vår hybride modell som kombinerer selvstudier med en samarbeidsorientert workshop for enda dypere forståelse og anvendelse av konseptene. For spesielle behov kan vi også tilby instruktørledede klasseromssamlinger. 

CXM Academy sine kurs er så langt fullført av mer enn 11.500 personer. Vi er stolte av å kunne tilby disse kursene i Norge.
Ta kontakt for å diskutere hvordan dere kan benytte dette tilbudet. 

Ta kontakt hvis du vil diskutere nærmere


Bli med på to-dagers kurs for viderekommende i Oslo
5. og 6. mars 2025

Som en del av lanseringen av samarbeidet med CXM Academy, arrangerer vi nå CXM Professional training. Dette er et to-dagers fysisk kurs i Oslo som gjennomføres den 5. og 6. mars.

Dette er en unik mulighet og første gang i  Norge, hvor Michel Stevens er hovedinstruktør og leder treningen. Med sin omfattende erfaring og innsikt vil han gi deltakerne praktiske verktøy og inspirasjon for å styrke kundeopplevelsesarbeidet i deres virksomhet.

Du kan også lese mer om kurset på CXM Academy sine sider (på engelsk)

Les mer og sikre deg plass