Få hjelp til å løfte kundeopplevelses-
arbeidet i egen organisasjon

Er du toppleder eller har ansvaret for sentrale deler av kundeopplevelsen (Customer Experience) i din virksomhet? Er du usikker på hva du skal prioritere? Trenger sparring på prosess og tilnærming for størst mulig effekt?

Nå kan du få faglig sparring og støtte i en krevende hverdag - basert på din virkelighet og din organisasjons behov. 

1

 

Få faglige råd og innspill basert på erfaring og utprøvd rammeverk

 

2



Få innspill på dine aktiviteter og  ideer med et utenfra-inn perspektiv

 

3


Få konkrete verktøy du kan springe videre med i hver samtale

Faglig coaching innen Customer Experience og Reell kundeorientering  basert på utprøvet rammeverk som tilpasses dine behov. 
Tilbudet inkluderer en kartleggings- og oppstartsamtale og totalt 10 coachingsesjoner.  

Ta ditt arbeid på neste nivå

Fra Jannecke:


”


Du har en viktig jobb foran deg - mitt mål er at du skal komme litt lengre gjennom å få overblikk, trygghet og støtte i viktige steg på veien


 

 

Hva sier de som har jobbet med Jannecke tidligere


”

Jannecke er den unike rådgiveren og diskusjonspartneren som forstår hva vi  trenger, deler relevant erfaring, og alltid pusher meg litt videre


”

-Hun er alltid oppdatert på fag og metoder samtidig som hun inspirerer de rundt seg.

 


”

Jannecke har en unik evne til å koble strategi til det praktiske - og hun er inspirerende å snakke med. 

Ofte stilte spørsmål

Nytt tilbud i Norge:

Faglig coaching innen Kundeopplevelse og kundeorientering

 


 

Bygg kompetanse, prøv ut selv og skap resultater fra dag én - med støtte fra noen som har både rådgitt og ledet arbeidet selv. 

 

Start nå